Vi har mange ulike prosjekter på samme tid og fungerer som både rådgiver, prosjektleder og samarbeidspartner.
Tett og god relasjon til kundene våre er viktig for å oppnå best mulig resultat sammen.
Prosjektledelse
Vi er innleid prosjektleder for utvikling av ulike spisesteder og butikker. I slike prosjekter jobber vi ut i fra kundenes ønsker og henter inn inspirasjon og ideer for videre arbeid.
Som prosjektleder holder vi tak i hele prosessen fra start til mål. Vi samarbeider med eksterne leverandører for å hente inn de beste løsninger og tilbud. Videre sørger vi for at prosjektene fullføres til rett tid og er fysisk med inn i gjennomføring og klargjøring til drift.
Kundereise undersøkelse
For en større bedrift har vi gjennomført en kundereise-undersøkelse for å kunne rapportere til ledelsen om faktisk opplevd kundeservice nivå. Resultatet hadde store avvik fra bedriftens strategi og ikke minst fikk bedriften mange gode tips og innspill til hvilke faktorer de ansatte trenger å trene mer på. Et nyttig verktøy for å kunne forbedre kundeopplevelsen og ikke minst lojaliteten og tilliten til bedriften. Skal man yte god service over lang tid er det viktig med trening!
Sortiment & meny
For kunde analyserer salgtall, ser på trendene i markedet, henter inn informasjon og inspirasjon fra leverandører og foreslår justeringder av sortiment.
For serveringssted jobber vi i tillegg med presentasjon av mat og drikke, rutiner for matproduksjon, utarbeider forslag til menyer og bistår i opplæring og oppfølging av ansatte.
Strategi, mål & fremdrift
For kunde utarbeider vi, i samarbeid med ledelsen og styret, en oppdatert strategi med oppnåelige, målbare målsetninger og actionpunkter.
Formålet er å øke omsetning og fortjeneste gjennom økt kundetilfredshet, økt mersalg og forbedret sortiment.
Med denne kunden har vi den glede av å få delta inn i gjennomføring av de mål som er satt og være med å sørge for at tanker og ideer blir implementert helt ned til gjennomføring av de ansatte.
"Helsesjekk"
En jevnlig sjekk av egen bedrift med eksterne øyne kan gi utviklingsverktøy som øker kundeverdien og omsetningen.
For kunde er vi leid inn for å gjennomføre vår "helsesjekk" basert på kundens ønkede fokusområder.
Opplæring og motivasjon
I forbindelse med større endringer i en bedrift er vi leid inn for å bistå kunden med opplæring og motivasjon av de ansatte.
Vi bistår med å lage tydelige innstrukser og rutiner, samt er tilstede for å bistå i opplæringssituasjon. Ved gjevnlig oppfølging og kompetanseheving blant de ansatte bidrar vi til økt trivsel, økt prestasjonsevne og økt motivasjon.